Linda Farrow to marka luksusowych okularów, której początki sięgają lat 70. XX wieku i londyńskiego świata high fashion. Już pierwsze modele, które wyszły spod ręki Lindy miały bardzo określony charakter i jasno precyzowały swoją grupę odbiorców – ludzi świadomych stylu, o wyważonym guście, którzy cenili ponadczasowość jej projektów. Zarówno oprawki okularów przeciwsłonecznych jak i klasycznych okularów korekcyjnych były mocno osadzone w ówczesnej modzie jednocześnie wyprzedzając nadchodzące trendy.
Okulary przeciwsłoneczne według Farrow od samego początku miały za zadanie nie tylko chronić oczy, ale także stanowić pożądane akcesorium na równi z innymi, typowo estetycznymi dodatkami do garderoby.
Dzięki swojemu pionierskiemu podejściu do klasycznych okularów, powstające w małym studio w Londynie projekty szybko wkradły się na salony. Po odniesieniu ogromnego sukcesu w niezwykłym świecie okularów, Linda Farrow postanowiła zakończyć swoją karierę i oddać się życiu rodzinnemu oraz wychowaniu syna.
Marka prawdopodobnie nie odniosłaby globalnego sukcesu gdyby nie wspomniany syn Lindy – Simon Jablon, który w 2003 roku postanowił przebudzić do życia archiwalne projekty i stworzyć nowe okulary w oryginalnym stylu swojej matki.
Ponowny debiut okularów marki Linda Farrow na paryskim i londyńskim Fashion Week wniósł do mody luksusowej pożądany przez wielu entuzjastów minionych trendów zapomniany charakter lat 70. i 80. Po głośnym debiucie luksusowe okulary słoneczne i korekcyjne z przełomowej kolekcji stworzonej przez Jablona stały się jednym z najbardziej kultowych akcesoriów mody damskiej na świecie.
Dzięki stale rosnącemu zainteresowaniu stylistyką retro i vintage na początku XXI wieku, projekty powstałe na bazie archiwalnych prototypów Lindy bardzo szybko zyskały rozgłos. Odbudowa renomy okularów marki Linda Farrow była zatem wyłącznie kwestią czasu, a pasja młodego Simona pozwoliła na szybkie spopularyzowanie jej wśród celebrytów i artystów.
W okularach słonecznych znakowanych logiem Farrow fotografowani byli do tej pory liczni celebryci, wśród których wymienić można takie nazwiska jak Rihanna, Olivia Culpo, Kate Moss, Adele, Beyonce czy siostry Kardashian i Jenner.
Dzisiejsze kolekcje ukazujące się pod nazwiskiem Farrow, a tworzone pod okiem dyrektora kreatywnego Simona Jablona, eleganckimi proporcjami i wyważoną kolorystyką nawiązują do swoich pierwowzorów sprzed prawie 55 lat. Na próżno jednak będziemy doszukiwać się w nich psychodelicznej kontrkultury hippisowskiej ani tym bardziej krzykliwych nawiązań do złotej ery disco.
Tworząc ponadczasowe oprawki okularowe pasujące do każdej garderoby, Linda wraz z synem podołali wysoko postawionej poprzeczce, a ich modele klasycznych okularów słonecznych i damskich okularów korekcyjnych pozostają wyjątkowe w swojej świeżości przez dekady.
Ekskluzywne kolekcje luksusowych okularów słonecznych Lindy Farrow były wielokrotnie doceniane przez sławy świata mody i powstawały we współpracy z projektantami takimi jak Jeremy Scott, Alexander Wang, Oscar De La Renta, Raf Simons i Yohji Yamamoto.
Moda luksusowa to coś co ma swoją cenę. W przypadku projektów Farrow cena okularów jest gwarancją ich wysokiej jakości. Nad każdym modelem pracują światowej klasy rzemieślnicy, którzy do swojej dyspozycji mają wyselekcjonowane surowce.
Firma od lat utrzymuje jakość premium swoich produktów korzystając wyłącznie z najwyższej jakości włoskich i japońskich surowców. “Bezkompromisowy duet jakości i stylu” – tak jednym zdaniem podsumować można filozofię marki i rzeczywistość jaką kreuje.