Czy początkujące talenty potrzebują lat doświadczeń, aby zyskać uznanie w świecie mody? Niekoniecznie. Zwłaszcza jeśli te młode talenty rodzą się wśród pierwszego z narodów w historii, który wokół mody właśnie zbudował cały przemysł.
Minimalizm w projektowaniu opraw okularowych
Dziedzictwo francuskiej, a dokładniej paryskiej mody od niemal czterech wieków inspiruje projektantów na całym świecie. Po okresach jaskrawych strojów i przerysowanych zdobień, za sprawą Coco Chanel do Paryża zawitał minimalizm. Jak mawiała legendarna projektantka: “prostota jest kluczem prawdziwej elegancji”. Jej słowa do dziś znajdują swoje odzwierciedlenie w paryskiej modzie, także w projektowaniu okularów.
Marzenie, które stało się w luksusową markę okularową
Marka John Dalia rozpoczęła podbój paryskiej sceny modowej stosunkowo późno, bo dopiero w drugiej dekadzie XXI wieku. W czasie, gdy nazwisko Dalia nie było jeszcze szeroko znane, na rynku luksusowych okularów swoje sukcesy święciły już takie brandy jak FACE A FACE, J.F. REY czy belgijski THEO, założony przez dwóch optyków z Antwerpii.
Stworzenie czegoś nowego i jednocześnie dorównującego jakością do konkurencji wśród takich znamienitości nie zniechęciło pomysłodawcy marki – Johna Dalia, który postanowił zamienić swoje własne nazwisko, pełną pasji i zamiłowania do stylu pracą, w ekwiwalent dyskretnej paryskiej elegancji.
Paryski wpływ na projekty okularów przeciwsłonecznych i okularów korekcyjnych John Dalia
Sam John Dalia swoje projekty lubi przyrównywać do miasta, z którego się wywodzi. Paryż ma dla niego dyskretny urok, który zachwyca subtelnie wyważoną elegancją. Podobnie jego okulary nie wyróżniają się krzykliwą kolorystyką czy prowokacyjnymi formami. Ich klasa broni się sama jakością wykonania i doborem tworzywa produkcyjnego.
Dalia nie tylko ideowo jest jednym z najbardziej francuskich brandów okularowych. Twórca marki pozostał wierny swoim korzeniom i produkcję okularów zlecił wyłącznie rzemieślnikom z rodzinnej Francji. Tak właśnie w atelier nad Loarą powstają, podczas 100-etapowego procesu produkcji, oprawki okularowe, które zachwycają odbiorców na całym świecie.
Oprawki John Dalia. Gwarancja jakości i stylu
John Dalia to obietnica najwyższej jakości precyzji, pożądania i ponadczasowości. Staranność w pielęgnowaniu tych wartości pozwoliła na stworzenie z okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych John Dalia prawdziwie ekskluzywnych produktów.
Marka po swojej premierze w 2011 roku szybko zyskała rozgłos w wymagającym świecie mody. Okulary John Dalia doceniła sama Carine Roitfeld – była redaktor naczelna francuskiego Vogue, która objęła markę swoim patronatem. W okularach John Dalia widywani byli również tacy celebryci jak Chris Brown, Quavo czy brazylijski piłkarz Ronaldinho.